Hemlös?

Ska säga upp lägenheten idag, fina lilla lägenheten med lila tapeter :P
Men ersboda är ju förjävla långt borta men jag lär sakna min lägenhet iaf.
Blir till att flytta in hos Adrian och bo här under tiden som han är i England, lite närmare universitetet så de är ju bra iaf :D Usch, jag hatar att flytta, de är så jobbigt! Bära möbler fram och tillbaka å städa å ha sig. Fy bubblan. Speciellt eftersom jag faktiskt inte just har nånstans att ställa alla mina grejer, blir till att försöka ställa in saker i olika människors förråd, snacka om att jag kommer att ha mina saker utspridda över hela Umeå. Aja, de blir nog bra, så länge man inte sitter hemlös iaf :)
Nu ska jag ta tag i uppsägningen, cykla hem och få den påskriven innan stormötet börjar klockan 17.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0