Typiskt elände!

Jaha, då har man dragit sig upp ur sänge astidigt för att gå till den obligatoriska laborationen. När jag äntligen anländer med den otroligt sega bussen så säger dom Kemihuset saknar vatten och att vi tyvärr inte kan labba idag. Jahopp, bara att åka hem igen och invänta ett mejl på när vi ska få labba då. SURT!

Igår var jag iaf på stan med Adrian, jag köpte mig knallgrönt tyg att sy fast på min overall, kommer att bli tokbra :) Sen blev de subway, underbart gott och efter det så gick vi å såg på sherlock holmes på bio. Den va bättre än jag trodde faktiskt, ni borde se den:)

Aja, förhoppningsvis har jag väl tagit helg nu och slipper labben imorrn men typiskt nog så jobbar jag ju såklart både fredag och lördag, de här är ju sämst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0