Sittning

Hade sjukt kul på sittningen igår! Dom hade köpt sprit för 4000 spänn, inte illa. Sittningen hade redan börjat spåra ut efter en halvtimme, galet må jag då säga. Men sjukt kul, bortsett från att nån dumjävel stal min väska! AS!  Menmen, fick ett sms runt elvasnåret av nån random kille som säger att han hittat min väska utspridd i ett trapphus och säger att han kan plocka ihop grejerna och ta in dom tills jag kunde komma och hämta dom, då blev jag glad ska ni veta! Så idag bar de av tillbaka till carlshem för att hämta väskan och tro på fan så va allt kvar! WOHOO! För en gång skull hade jag faktiskt lämnat kameran hemma, tur va ju de. De tog dock aslänge att ta sig fram och tillbaka till carlshem, jag lovar att jag åkt buss i 2 jävla timmar idag! Tur man har ett oändligt busskort:) Sen bar av till Adrians pappa för middag, tacopaj blev de, gött nanting! Orkade tyvärr inte fara på företagsfesten idag å de va ju rätt synd men jag hade trevligt iaf:)

Btw, har ni funderat över hur konstigt de är att två människor helt plötsligt kan bli som en? Eller kanske att en människa helt plötsligt blir två beroende på hur man ser det. De här med par alltså, de är bra konstigt må jag då säga. Jag hatar par! Jag hatar sånna som bara umgås med sin pojkvän! Jag hatar sånna som blivit som en, som alltid har sin partner med sig. Jag hatar sånna som klagar över hur mycket dom saknar honom/henne trots att man just lämnat denne. Jag hatar sånna som alltid ska sitta å gulla med varandra! De är så störigt med folk som ska pussa på varandra mellan varje mening! USCH PÅ ER! Tacka vet jag singlar säger jag då bara! Synd kanske då att jag mer eller mindre verkar ha blivit en av dom. Men vadå, I like it, hur skulle man kunna låta bli att pussa på varandra mellan varje mening? Då blire ju alldeles för lång tid mellan pussarna haha och hur skulle man inte kunna klaga på att man saknar personen direkt efter att man lämnat denne, hare gått en hel dag kan de ju lika gärna ha gått en evighet, eller vad säger ni? Fundera över de och håll er singel! :P

Kommentarer
Postat av: Marlene

Awh, tur att du är ärlig och säger hur mycket du verkligen hatar jag och Rickard :D men som du säger, det blir bara så automatiskt, det är inget man väljer : p nog skulle jag vilja bara kunna sitta där bredvid honom och prata.. men vadå, han sitter ju där och är så söt så hur kan man INTE pussa honom?! ah, jag tror att alla som stör sig på par - är avundsjuka. för om man har någon man själv älskar så stör man sig inte för man vet hur det är !

2010-01-27 @ 13:30:16
URL: http://mysweetness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0