pluggpluggplugg

Matteplugg till tusen, tenta på lördag, 16-20, vadå sämst tid för en tenta? Känn jag bli förbannad! Mattelab imorrn, jippie, jag som är såååå bra på programmering, kommer ju gå hur bra som helst, eller? Aja, matteplugg och åter matteplugg fram till lördag. Efter tenta blire fest med dom jag kursade med på cherry, gött!:) Ska bli roligt att träffas igen, hoppas bara Adam lyckas byta bort sitt pass så att alla kan komma:) Lite jobbigt att kuta direkt från tenta till fest nere på stan, I will die! Men jag vill dit så då må man väl lida lite antar jag. Jag kanske blir tvärsmart på tentan så att jag blir klar snabbt, vem vet, mirakel har skett förr.

Längtar till lördag klockan åtta! För då äre helg! Till på måndag då kemin börjar, blöh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0