off to bed

Nu ni, nu har jag laddat min mp3 med ny bra musik, bla joshua radin:) Så nu ska jag och Timo börja vandra mot mariehem så vi kan få gå och lägga oss nån gång, börjar bli en aning trött nu. Adrian ska vara hundvakt åt Timo imorrn för jag har jävla mattelab så jag går skola 8-17 imorrn, kul! Aja, smällar man får ta om man ska leka smart och bli civilingenjör antar jag. Å på tal om det, jag må verkligen leta åt mig en programmeringskurs i python så att jag kan läsa om den och bli godkänd. Men sommarkurs i det kunde dom inte åstadkomma inte, förbannade universitet. Aja, får väl bli till att läsa den parallellt med nåt annat eller läsa sommarkurs i nåt annat så att jag kan ta programmeringskursen när vi läser valfria kurser utan att tappa massa jävla poäng. Livet är hårt. Anyway, off we go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0