I can see!

Jag har äntligen fått linser jag kan se i igen! Fy fan vad drygt de är att gå runt och se halvbra, se är sämst! Jag hade tydligen köpt linser som de va nåt tillverkningsfel på så när jag tog på mig dom såg jag fortfarande sämst. Så igår for jag till optikern för att klaga och dom gav mig EN lins och sa att jag skulle ta en ny hemifrån för att det kunde ha varit fel på just dom jag hade tagit på mig. Så jag åkte hem och gjorde precis som dom sa och visst, jag såg faktiskt lita bättre men jag kunde ändå inte tycka att jag riktigt såg som jag skulle. Idag sitter jag på föreläsning och funderar över om jag verkligen ser som jag ska och då upptäcker jag felet, jag ser bra med det högra ögat, där jag satte på linsen jag fick att optikern men jag ser fortfarande lika dåligt på det vänstra som  jag gjorde dagen före, där jag satte på en lins hemifrån. Inte konstigt att jag inte kunde bestämma mig om jag såg bra eller dåligt haha. Anyway, åkte ner till optikern idag igen efter föreläsningen och sa att linsen jag fått av dom funkar men att de måste vara nåt fel på dom jag har där hemma så dom tog tillbaka alla linserna jag köpt och beställde efter nya. Jag fick även en ny lins till mitt vänstra öga så att jag inte ska behöva gå runt och bli allmänt wierd i huvudet för att jag ser dåligt på ena ögat:P Dom hade dock inte den lins jag egentligen skulle ha så jag fick mig en dygnet-runt lins på det vänstra, så jag kan sova med lins på det vänstra ögat nu, jippie haha:P synd att jag inte fick en sån lins till det högra ögat också. Aja jag är nöjd över att jag äntligen kan se bra igen, dålig syn är inget att leka med, tur att jag inte kör bil :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0