Helgen som var..

I helgen har jag jobbat och jobbat. Det har helt klart varit sämst! I fredags var handenheten på KrogenKrogen trasig och jag va tvungen att räkna allt för hand och på lördag på Rex gick de bara allmänt sämst, endast 360 i netto.. Dock en rolig grej; en kille kommer dit och ställer sig och spelar lite och efter en stund står han bara där alldeles tyst, bordet var tomt i övrigt och jag frågar om han ska spela mera. Då svarar han "de här är en ganska awkward raggningssituation." och jag svarar småskrattandes "mjoo, speciellt med tanke på att jag har pojkvän". Han tittar på mig lite sorgset och svarar "oh, mm, okej, jag med. Men vänta (han tar upp sin mobil och fipplar lite med den) Jag ska bara ta ett kort på dig innan jag går härifrån". Så han tar sitt kort och sen går han. HAHA! Lite kul iaf:P

I övrigt så bakade jag och Adrian semlor i torsdags, vi gjorde palt i fredags och i lördags va vi på stan och åt på subway och jag köpte långkalsonger då det är fett stora hål i mina. Och idag (söndag) har vi gjort lussebullar. MUMS :)

Kommentarer
Postat av: B.

Men Alexandra! Du måste stänga av din omedvetna charm när du är på jobbet! Du kan bara inte dra till dig folk på det där sättet ;)...

2010-02-01 @ 11:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0