GAH!!!

Usch, klockan är redan halv sju och jag har inte ens börjat med dagens tentaplugg än, hejja mig! Orkade inte ens slita mig från sängen imorse för att ta mig till skolan så de blev no skola för mig idag. Menmen, de va ändå så mysigt och varmt i sängen där jag låg och blev kramad så varför lämna de frivilligt för att gå ut i kylan? Så istället för att kliva upp halv sju som planen egentligen var tog jag mig inte upp fören halv tre, skönt att få sova ut vare då :) Sen tog vi tag i oss själva och vandrade ut i kylan och gick till godishuset och köpte godis för hela studiebidraget, mums! Nu kanske lite plugg, kanske ska gå igenom nån liten sats iaf innan jag inser hur tråkigt jag har och gör annat istället.

Btw, har kikat lite på sommarkurser nu och jag lutar mot att läsa antingen arkeologi och brott, idrottsmedicin eller statistik. Får se hur de blir, ska kika vad de finns för kurser på dom andra universiteten, jag mena, ska jag lix läsa på distans kan jag ju lika gärna läsa en kurs på uppsala universitet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0