15/1-10

Idag har har jag badat min hund, han va så smutsig så man blev alldeles flottig när man klappade honom och jag verkligen hatar när hundar är så, så de blev till att lyfta in honom i badkaret och duscha av honom. Ingen höjdare tyckte han utan han stod och såg allmänt ledsen ut när jag blötte ner honom och hemskheter vad han lossade hår, jag va fan tvungen att sätta proppen i badkaret så att inte allt håret skulle åka ner i avloppet och sen sila bort allt hår innan jag tömde badkaret på vatten, äckligt! Men nu jävlar är han ren och fin så nu vill man faktiskt mysa med honom:) Sen klippte jag klorna på honom också vilket kanske inte heller gjorde mig så populär men sen tränade vi litegrann och då såg de ut som att han inte haft så roligt på evigheter! Jag måste verkligen börja träna igen på allvar så att vi kan ta oss upp till elit i sommar. Anyway, har som ni kanske märker gått sämst med plugget idag. Jag hoppas att turen är med mig imorrn!


Avslutar med en bild på världens bästa hund! Inser ni hur tråkigt jag skulle ha utan honom?! Jag skulle fan hinna bli deprimerad och ta självmord flera gånger. He is my everything :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0