..

Ja, har inte hänt så mycket sen sist. Va på bio med Adrian i fredags, vi såg på vildingarnas land haha rätt söt film faktiskt, bättre än jag trodde iaf. Sett massa O.C. Förfest hos Jennie i lördags följt av jobb på Corona så de va inte mycket till fest för mig inte. Hann dock få mig ett par hundra kramar och en massa funderingar över min klädsel. Kanske inte så ofta jag kommer på en fest i skjorta, väst och slips. Brickstone verkade iaf imponerad av min stiliga klädsel och Henrik tyckte att jag skulle få Cherry att sluta lura av honom alla pengar. Idag har jag och Jenny försökt göra kemi, det gick sämst. Och nu anländer snart Tina, trevligt :) De va nog allt, som sagt så har de inte hänt så mycket i mitt liv dom senaste dagarna men vänta bara snart kanske det händer nåt livsavgörande :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0