Borta bra men hemma bäst

Vi har väl alla hört uttrycket "borta bra men hemma bäst". Själv har jag aldrig riktigt förstått det. Men nu, snart 20 år in på livet så förstår jag. Jag känner mig hemma nu. De känns som att jag varit "borta" hela livet och att jag äntligen hittat hem. Wierd feeling.

Minns ni hur orolig jag va inför att flytta? Inför att börja plugga på riktigt? Inför hur mitt liv skulle förändras? Skulle de bli bra? Skulle de bli en total flopp?

Well, de va tydligen de bästa beslut jag någonsin tagit. Jag hittade ju hem!
Vi får se hur länge de håller.. Nästan år kanske jag bytt till uppsala i brist på annat. Only time will tell.

Kommentarer
Postat av: Moa

Synd att du inte kände dig hemma med oss NV3:are ;) Vad tänker du göra i Uppsala? Tortera Jossa?? ;)

2010-02-18 @ 19:14:19
URL: http://liindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0