Ledig :)

Idag har jag varit ledig från skolan, riktigt skönt :) Så idag har jag försökt köpa mig en labbrock, vilket dock inte gick speciellt bra med tanke på att dom aldrig får in dom förbannade labbrockarna nån gång, och vi som ska labba imorrn! Men sen har jag hunnit vara på banken också och sen har jag köpt mig en ny mössa, eftersom jag i en av mina lite sämre kvällar söp bort min i vintras och inte orkat köpa en ny än. Sen har jag köpt nya hårspännen också för dom hade jag också slarvat bort, dock nykter. ATTANS! Sen gick jag runt och kollade på lite kläder också, skulle ha köpt mig en klänning och jag hittade en klänning som verkligen va jättefin! Dock va minsta storleken xs vilket tydligen va för stort för mig, förbannat! Storlekar! Ibland passar medium och ibland är xs för stort, vad är grejen med de? Jobbigt! Nä, nu ska jag nog göra mig en tonfisksallad och äta jävulen och sen kanske jag lyckas ta mig ut på en springtur, vem vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0