....

Usch, måndag igen, inser ni hur jobbigt det är att kliva upp?! De är sjukt jobbigt! Va iaf i Lycksele i helgen och jag förstår inte varför alla klagar över att det finns lite att göra där nu för tiden, jag tycker jag hittar jättemkt att göra, jätte många att umgås med. Alla bara klagar :P Hann iaf med att se filmen "män som hatar kvinnor", grym film som ni bara måste se! Man mår lite sådär halvdåligt i början av den för att de är så fruktansvärt hemskt! Men bra film, helt klart. se den! Sen har jag varit och fikat på lilla bagis med Martina och äntligen fick jag äta min kladdkaka som jag längtat efter så, men detta efter att vi tagit oss en morgonspringtur. 2 km tar fortfarande så lång tid som 10.12 min, förbannat vad seg jag är! Jag må träna jävulen! Aja, efter lillabagis gick vi iaf till lilltina för att säga hej, vilket slutade med att vi kom på att vi skulle göra middag och att vi sen skulle ut på fest, härligt:) Billig kväll ändå, behövde bara betala inträde på hotellet, 80 spänn, resten fick jag alldeles gratis, all sprit och hela köret, marlene fixar :)

Väl tillbaka i Umeå sätter jag mig för att installera ett spel på min dator, som Fredrik bränt ut på en skiva åt mig. Detta slutade såklart i katastrof, hur hade han tänkt att jag skulle fatta de där?! Aja, han ringer iaf upp mig för att försöka förklara hur jag ska göra vilket ändå inte gå nå vidare för mig, allt går fel och jag lyckas till och med tappa bort pekaren på datorn, det finns nog ingen i hela världen som skulle kunna lyckas med nåt sånt utom just jag.. Så där sitter han och försöker förklara för mig hur jag ska göra och själv sitter jag och håller på att skratta ihjäl mig för att jag är så otroligt dålig så de finns ba int. Jag skyller på vista :P

Matte nu kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0