...

Usch, snart är det måndag igen, jobbigt, kan man inte införa en längre helg? Man hinner ju inte med nåt alls! Menmen, nästa helg blire nog Lycksele, halloweenparty medmera:) Känns dock nästan småjobbigt att åka dit, de är ju långt och dyrt plus att de är skitjobbigt att åka med hund! Speciellt eftersom han är cp :P Sen blir ju helgen mkt kortare också och varför skulle man vilja lämna Umeå? Aja, de blir nog bra iaf, va ett tag sen man va där nu. Ikväll blir nog en lugn kväll med film och tyvärr inte så mkt pluggande som jag verkligen borde göra! Ibland så hatar jag verkligen mig själv och just nu hatar jag mig själv mer än någonsin!!! GAH! Å min lilla rumskompis har flytt till Lycksele också så min lillasyrra ska komma och ta hand om hund i veckan då jag är på skolan, förbannade skola, det som ska vara lov egentligen. Den som kom på att dom som pluggar på universitetet inte ska få ha lov borde få sig en smäll, dum idé! Aja, konstigt inlägg de här känner jag, men de må va, jag håller på att somna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0