ångest

Jaha, då har man "skrivit" programmeringstentan... Jag skrev mitt namn, läste uppgifterna, satt och funderade, ställde mig upp  och gick därifrån... Inte min dag idag, två prov samma dag, på morgon och på kvällen. Har inte ens tittat på de inför ikväll, kanske börjar bli dax för det nu. ÅNGEST! Inte min vecka tror jag... Någon som vet hur man spolar fram tiden typ 3 veckor? Det skulle vara nåt.

Å kallt satan är det i lägenheten, elementen är ju inte ens igång! Jag tror bestämt att hyresvärden håller på med nåt hemligt expriment om hur mkt han kan sänka temperaturen innan jag dör.. Det dröjer nog inte länge innan mina lungor fryser ihop:P Aja, nu vill jag bara ha helg, eller åtminstone natt...

Kommentarer
Postat av: Mjeow.

Jag lovar det är 25grader i din lägenhet, du fryser ju för ingenting. Inte okej.

Eh.. TAGGA HALLOWEEN. :)

2009-10-28 @ 09:42:30
URL: http://mysweetness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0