Sveriges kallaste lägenhet?

Nu sitter man här i Lycksele i typ sveriges kallaste lägenhet eller nåt, ska fan aldrig klaga på temperaturen hemma i Umeå... Få se hur länge det håller. Aja, tycker elemtenten kan ge oss lite mer värme iaf, de är ju ändå jul. Kul att sova i en frys liksom, svar NEJ! Speciellt inte om man ska vara tvungen att sova själv, de är ju sämst, knappt värt att sova då ju, ingen sover själv! Å inte har jag då nån julstämmning heller, skulle lika gärna kunna vara mitten av februari... Vore nästan bättre ju, då hade det varit närmre sommaren. Å på tal om sommaren, dags att börja söka sommarjobb, jobbigt läge om man inte får nåt och sitter där med räkningar upp över öronen som man inte kan betala.. Nä fy, nu känner jag mig negativ, men vad annars skulle man kunna vara när man sitter själv i Sveriges kallaste lägenhet i en stad mitt ute i ingenstans? Värt att tänkas på :P

Kommentarer
Postat av: martina

ja halleluja för våran lägenhet säger jag då bara! det är svinkallt överallt här i lycksle! 17 grader! säker högst tio på golvet D: är man dum nog att bygga hus i lycksele tycker jag att de borde ha vett nog att isolera dom ordentligt! Det tom blåser vid fönstrerna! Ja uschjamig!

2010-01-17 @ 02:20:16
URL: http://vivalamartian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0